Goedopweg in beeld
Met actieve – online – campagnes weten we onze doelgroepen steeds beter te vinden
We helpen mensen en organisaties om slimmer en duurzamer te reizen met aantrekkelijke alternatieven. Dat lukt alleen als we bij hen in beeld komen én blijven. Met name online, omdat we zo de meeste mensen bereiken. In 2022 vergrootten we onze online vindbaarheid en zichtbaarheid, maakten we onze kennis op diverse manieren toegankelijk en automatiseerden we onze emailmarketing. Bovendien lanceerden we de site Verkeersverwachtingen.nl en werkten we achter de schermen hard door aan onze nieuwe website die in 2023 live gaat.
Verkeersverwachtingen.nl
Duurzame (reis)alternatieven stimuleren rondom werkzaamheden
In mei 2022 lanceerden we verkeersverwachtingen.nl met acties zoals de ‘auto-afkickbus’ en de filevrije bakfiets. Verkeersverwachtingen.nl is een meerjarige campagne gericht op het veranderen van gedrag van automobilisten in de regio Utrecht. Het doel is om mensen de auto uit te krijgen en hen aan te zetten tot duurzame manieren van reizen of hybride werken.
"Ons doel: structureel het aantal auto’s in de spits verminderen"
Online bereikbaar en in actie
Dankzij online kennen we vragen en wensen steeds beter
Nieuwsbrief: leren door te automatiseren
Werkgevers en reizigers helpen om duurzamer en slimmer te reizen kunnen we alleen als we weten wat deze groepen nodig hebben. Door het automatiseren van onze emailmarketing leren we hun wensen steeds beter kennen. Daardoor kunnen we hen gerichter benaderen met informatie en middelen die nog meer aansluiten op hun behoeften.
sitebezoekers
bezoekers per maand
nieuwsbriefabonnees