5/14
  • Pages
01 Cover
02 Inleiding
03 Voorwoord
04 Inhoud
05 Goedopweg in beeld
06 Werkgeversbenadering
07 Gebiedsaanpakken
08 Slimme mobiliteit
09 Deelmobiliteit en MaaS
10 Slimme systemen
11 Hinderaanpak
12 Innovatie binnen Goedopweg
13 Vooruitblik
14 Contact

Goedopweg in beeld

Met actieve – online – campagnes weten we onze doelgroepen steeds beter te vinden

We helpen mensen en organisaties om slimmer en duurzamer te reizen met aantrekkelijke alternatieven. Dat lukt alleen als we bij hen in beeld komen én blijven. Met name online, omdat we zo de meeste mensen bereiken. In 2022 vergrootten we onze online vindbaarheid en zichtbaarheid, maakten we onze kennis op diverse manieren toegankelijk en automatiseerden we onze emailmarketing. Bovendien lanceerden we de site Verkeersverwachtingen.nl en werkten we achter de schermen hard door aan onze nieuwe website die in 2023 live gaat.

Verkeersverwachtingen.nl

Duurzame (reis)alternatieven stimuleren rondom werkzaamheden

In mei 2022 lanceerden we verkeersverwachtingen.nl met acties zoals de ‘auto-afkickbus’ en de filevrije bakfiets. Verkeersverwachtingen.nl is een meerjarige campagne gericht op het veranderen van gedrag van automobilisten in de regio Utrecht. Het doel is om mensen de auto uit te krijgen en hen aan te zetten tot duurzame manieren van reizen of hybride werken.

Meer over de campagne
"Ons doel: structureel het aantal auto’s in de spits verminderen"

Online bereikbaar en in actie

Dankzij online kennen we vragen en wensen steeds beter

Nieuwsbrief: leren door te automatiseren

Werkgevers en reizigers helpen om duurzamer en slimmer te reizen kunnen we alleen als we weten wat deze groepen nodig hebben. Door het automatiseren van onze emailmarketing leren we hun wensen steeds beter kennen. Daardoor kunnen we hen gerichter benaderen met informatie en middelen die nog meer aansluiten op hun behoeften.

Meer online activiteiten

sitebezoekers

bezoekers per maand

+

nieuwsbriefabonnees

Was dit interessant? Deel het!

Terug naar inhoudsopgave